1298401393_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1298401414_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sain tunnustuksen Iidalta, kiitos! :) Ja nyt on sitten minun vuoroni kertoa 7 asiaa itsestäni, apuuuva! :D

1. Olen käynyt ainoastaan Ruotsissa ja Virossa. Kuitenkin matkakuume velloo koko ajan ja tällä menolla seuraava matkani tuleekin kohdistumaan kaikkiin maapallomme maihin... Se miten tuon massiivisen matkan maksan, onkin sitten hyvä kysymys. :D

2. Omistan myös toisen kuumeen, nimittäin kissakuumeen. Toissa viikolla kävimme kissanäyttelyssä, joka ei helpottanut tätä kuumetta sitten yhtään!

3. Tykkään nykyään katsoa hirveästi erilaisia ajankohtaisohjelmia. Nytkin telkussa pyörii Ajankohtainen Kakkonen. Muistan vielä ajan, kun en voinut sietää koko ohjelmaa. Onko tämä nyt sitten sitä aikuisuutta? :-D

4. Askarteluinnostukseni on nostanut tässä parin vuoden ajan taas päätään ja osallistuinpas muutama päivä sitten pitkästä aikaa yhteen decoonkin! :D

5. Viime viikolla tajusin, että omista penkkareista on aikaa 7 vuotta ja tunsin oloni erittäin vanhaksi. =( Mihin nämä vuodet ihan oikeasti katoavat tätä kyytiä? Ja mitään ei saa aikaiseksi ja elämä sen kun kiitää ohi silmien! =D

6. Olen tuntenut vanhimman ystäväni n. 20 vuotta. Tuokin luku jo itsessään saa oloni vanhaksi. ='D

7. Minua on viime aikoina kohdannut uskomaton arpaonni. Saas nähdä kuinka kauan se kestää. ;)


Olen laiska, enkä jaksa nyt jakaa tätä eteenpäin. Tunnustuksen ansaitsevia blogeja on niin monta, että minulla menisi loppuilta niitä tähän kirjoitellessani. ;)