Löysin Santa Marian reseptivihkosesta helpon ohjeen quesadillojen valmistukseen. Ohjeessa oli käytetty kinkkuviipaleita, mutta me teimme puolet kinkusta ja puolet broilerin fileesuikaleista. Ja voin sanoa, että toimii! :)

Levitä tacokastiketta kylmän tortillan päälle.

Ripottele tortillan pinnalle juustorastetta ja asettele kinkkuviipaleet tai kanasuikaleet tortillan toiselle puolelle. Jalapenot sopivat myös tähän kuin nenä päähän! ;)

Taita tortilla kahtia ja paista paistinpannussa. Tortillaa ei kannata kovin kauaa pannulla pitää, palavat aika helposti poroksi! :p

Voit tarjoilla quesadillan salaatin ja nachos chipsien kera. Meiltä molemmat puuttuivat ja vähän tuon tulisuuden kanssa olisi kyllä kaivannut jotain raikasta salaattia. No seuraavalla kerralla sitten! :-)
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.